راهنمای کامل خرید آنلاین سیمان :مزایا،نکات و بهترین فروشگاه ها
1403/4/1 00:00

همانطور که میدانید در دهه های  اخیر دسترسی زیاد افراد به اینترنت موجب به وجود آمدن بستر هایی برای کسب و کار شده است و همین موضوع سبب شد تا پس از مدت کوتاهی بسیاری از مشاغل از طریق اینترنت نیز فروش خود را آغاز کنند.اگر بخواهیم یکی از کارهایی که از طریق اینترنت و آنلاین کسب درآمد می کنند را نام ببریم راه اندازی فروشگاه های اینترنتی هستند اما فروش مصالح یا شاید بهتر است بگوییم فروشگاه های اینترنتی با مضمون فروش اینترنتی مصالح مدت زمان کوتاهی است که در میان ساختمان ساز ها و پیمانکاران ساختمانی باب شده است.

وقتی صحبت از اجرای پروژه های ساختمانی می شود، یکی از مهم ترین چالش هایی که پیمانکاران با آن مواجه هستند، تامین مصالح ساختمانی لازم است. به طور سنتی، این فرآیند شامل بازدید فیزیکی از فروشگاه‌های مختلف مصالح ساختمانی، مقایسه قیمت‌ها و انتقال مواد به محل کار بود.با این حال، با ظهور تجارت الکترونیک، در حال حاضر راه بسیار راحت و کارآمدتری برای خرید مصالح ساختمانی   از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد .خرید انلاین در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است،این بستر مزیت های فراوانی برای این مدل از کسب و کار ها دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

در این مقاله به بررسی دقیق‌تری از تحولات این صنعت و مزایای خرید آنلاین مصالح ساختمانی می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

به صورت کلی راه اندازی و فروش محصولات در فضای وب دارای مزیت های زیر می باشد :

  • یکی  از مهمترین مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، معتبر بودن آن است. با تشکیل انجمن صنفی در مورد فعالیت های اینترنتی و همچنین ای نماد از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اعتبار خاصی به این روش کسب و کار ارائه نموده است تا کاربران در هنگام خرید کالای خود اطمینان کافی داشته باشند.
  • مستقل بودن این روش از کسب و کار اینترنتی، یکی دیگر از مزایای آن است. زمانی که  فروشگاه اینترنتی شما تکمیل و به سوددهی برسد دیگر شما مدیر این مجموعه خواهید شد و می توانید برای آن مستقل تصمیم گیری نمایید و هر زمان که علاقه داشتید دکور فروشگاه را عوض کنید یا برای فروشگاه خود پشتیبان استخدام  کنید و یا هر توضیحاتی که دوست داشتید به فروشگاه خود اضافه کنید. علاوه بر این نیز مطمئن خواهید شد که همه روزه درآمد خواهید داشت.
  • امکان  رشد کردن فروشگاه اینترنتی در هر لحظه امکان پذیر است. یعنی فرض کنید که شما در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی کوچک را راه اندازی کردید و محصولات کمی را برای فروش قرار دادید و همان محصولات به خوبی به فروش رسید و شما می توانید کم کم محصولات مرتبط بیشتری را به لیست کالاهای فروشی خود اضافه کنید و فروش محصولات خود را بیشتر کنید و پس از گسترش بیشتر آن از روش های مختلف دیگری مانند ارائه کد تخفیف، جایزه و ... فروش خود را به حداکثر  برسانید.

اما در کنار تمام مزیت های گفته شده ،هر کسب وکاری علاوه بر مزیت و ویزگی های مثبت دارای معایبی نیز می باشد ،از جمله معایب فروشگاه های اینترنتی می توان به مواردی چون:

  • زمان بر بودن فروشگاه اینترنتی این فکر اشتباه است که یکی دو روزه فروشگاه اینترنتی راه می اندازم و به سرعت تمام کالاها و محصولاتم را می فروشم. چنین جمله ای کاملا در عمل نادرست است.

تمامی کسب و کارهای اینترنتی باید مرحله به مرحله جلو رود و نمی توان به یکباره آن را ایجاد کرد. شما در ابتدا باید بتوانید در قسمت های فنی سایت خود فعالیت کنید و نحوه کنترل و مدیریت بخش های مختلف را فرا بگیرید و سپس بتوانید طرح هایی که در ذهن دارید را پیاده سازی کنید.

تمامی این کارها زمان بر است و تا اینجا کار فقط توانستید محیط سایت خود را آماده فعالیت کنید. ولی هدف اصلی فروش کالا و کسب درآمد است که این کار با جذب مشتری و کاربر امکان پذیر است.

مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی فروش مصالح

راحتی و سهولت در کار

اولین مزیت و مهم ترین مزیت خرید از فروشگاه های انلاین مصاح ،راحتی پیمانکاران است چراکه تنها با یک کلیک و بدون نیاز از بازدید فیزیکی از فروشگاه ها میتوانند بهترین کیفیت و بالاترین کیفیت از مصالح موردنیاز خود را از فروشگاه بامابساز خریداری کنند  وبه جای گیر کردن در ترافیک، جستجوی مکان های پارکینگ و انتظار در صف های طولانی، می توانید به سرعت و به راحتی مصالح ساختمانی را به صورت آنلاین مرور کنید و ظرف چند روز آنها را دریافت کنید.

در بامابساز ، ما خرید را برای بسیاری از تامین کنندگان، پیمانکاران و صاحبان خانه های شخصی آسان می کنیم. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که وارد رایانه شخصی، تبلت یا تلفن هوشمند خود شوند، مرور کنند و بررسی کنند.

شاید بهترین بخش آن این است که مصالح ساختمانی شما در عرض چند روز مستقیماً درب پروژه به شما تحویل داده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و استراحت کنید و بدانید که مصالح ساختمانی شما به موقع، ایمن و کارآمد به شما تحویل داده می شود.

محدودیت جغرافیایی برای خرید شما و جود ندارد

خرید انلاین از فروشگاه ما محدودیت جغرافیایی ندارد و سراسر ایران را ساپورت می کند .

بدون استرس و فشار فروشنده خرید کن

یکی از بزرگترین مزیت های خرید آنلاین مصالح ساختمانی این است که می توانید با سرعت خود خرید کنید بدون اینکه از طرف فروشندگان تحت فشار قرار بگیرید. هنگام خرید از فروشگاه‌های فیزیکی، فروشندگان ممکن است سعی کنند شما را متقاعد کنند که مصالح ساختمانی خاصی را خریداری کنید یا به گزینه‌های گران‌تر ارتقا دهید.اگر مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید و فقط می خواهید مرور کنید، این می تواند ناامید کننده باشد.

با این حال، هنگام خرید آنلاین، می‌توانید وقت خود را برای مرور مواد صرف کنید و درست زمانی که احساس کردید برای خرید نهایی آماده هستید، به سبد خرید خود بازگردید.

برخی از افراد ممکن است هنگام تعامل با فروشندگان احساس ناراحتی یا ترس داشته باشند، به خصوص اگر با مصالح ساختمانی آشنا نیستند اما با خرید آنلاین آشنا هستند، می توانید از این تعاملات به طور کلی اجتناب کنید و در یک محیط بدون استرس تصمیم به خرید بگیرید.

مقایسه قیمت ها

وقتی نوبت به خرید مصالح ساختمانی می رسد، خرید به صورت آنلاین و خرید مصالح از فروشگاه آنلاین بامابساز یا سایر فروشگاه های اینترنتی به شما امکان می دهد به راحتی قیمت مصالح ساختمانی و محصولات را در بین تامین کنندگان مختلف مقایسه کنید. این امر به ویژه اگر با بودجه محدود کار می کنید یا نیاز به کاهش هزینه های پروژه خود دارید، بسیار مهم است.

 و اما مزایای خرید محصولات و مصالح ساختمانی از فروشگاه اینترنتی بامابساز :

بامابساز به عنوان یک بستر اینترنتی فروش مصالح سعی دارد تا بهترین کیفیت محصولات ساختمانی را در کمترین زمان و کمترین قیمت موجود در بازار به دست پیمانکاران برساند ،فروشگاه بامابساز با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه سعی دارد تا هزینه ای اضافی را برای مشتریان خود حذف کند .

برای خرید از فروشگاه ما کافی است وارد قسمت سیمان باما شده و سیمان یا هرگونه مصالح مصرفی در ساختمان راانتخاب کنید و پس از مطالعه کامل اطلاعات ان و تطابق دادن با لیست خود و بررسی قیمت ها با کارشناسان بامابساز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان و در پروزه خود تحویل بگیرید .

دانلود اپلیکیشن
دانلود اپلیکیشن

بامابساز

بامابساز در جهت خدمت به مردم عزیز کشورمان، با شعار بامابساز ایرانمان و با اهداف حمایت از تولید ملی، کمک به رونق اقتصادی کشور و توسعه ی پایدار صنعت ساختمان و خانه در این عرصه گام گذاشته و امیدوار است با تکیه بر دانش روز در پیشرفت و استانداردسازی این صنعت تحولی اساسی ایجاد نماید. فروشگاه آنلاین بامابساز با عرضه محصولات مختلف در بخش های مختلف صنعت ساختمان از جمله مصالح ساختمانی ( سیمان ، شن و ماسه ،آجر و سفال ، بلوک و هبلکس ، گچ و خاک و انواع عایق ایزوگام ، عایق نانو ، عایق صوتی ، حرارتی و برودتی ، انواع ملات ، چسب ، چسب کاشی ، چسب بتن ، چسب میلگرد و ... ) ابزار آلات صنعتی و خانگی ( انواع بتن کن ، دریل برقی و دریل شارژی ، پیچ گوشتی برقی و پیچ گوشتی شارژی ، انواع آچار و انبر ، انواع ابزار برش ، اره برقی ، اره دستی ، سنگ فرز ، انواع اینورتر و دستگاه جوش و انواع ابزار کارگاهی ( فرغون ، قرقره و جرثقیل ، انواع جک ، همتراز ، انواع لباس و نقاب کارگاهی ، عینک کار ، دستکش کار و ... انواع لوازم دکوراسیون داخلی ( چینی بهداشتی ، توالت ایرانی و فرنگی ، روشویی و باکس ، شومینه برقی ، شیرآلات ، کاشی و سرامیک ، لوازم محوطه باز ، میز و صندلی باغی ، چمن مصنوعی و ...

©1399- بازار آنلاین بامابساز - کليه حقوق اين وب سايت متعلق به شرکت بامابساز (سهامی خاص) می‌باشد